Све о мени – математика и ја

На часу математике смо покушали да користећи све четири математичке операције представимо себе и задамо другарима задатке кроз које ће открити колико имамо година, број обуће коју носимо, висину, масу, дан и месец рођења, број чланова породице…Уживали смо, правили плакате, рачунали, сазнали једни о другима неке појединости и сјајно се забавили.

Пинтерест
3 коментара (+додајте свој?)

  1. sanja
    јул 07, 2017 @ 09:40:21

    sjajno!

    Свиђа ми се

    Одговор

  2. Учитељица Драгана
    јул 07, 2017 @ 12:23:45

    Hvala Sanja!

    Свиђа ми се

    Одговор

  3. sanja
    јул 08, 2017 @ 09:26:34

    nista!

    Свиђа ми се

    Одговор

Оставите одговор

