Мами на дар

На часовима ликовне културе правили смо накит, привеске за кључеве и чинијице од глинамола. Уз честитку и загрљај поклонићемо их мамама, бакама, теткама… Срећан Дан жена!

 

5 коментара (+додајте свој?)

  1. sanja
    јул 03, 2017 @ 18:22:20

    bas divno za đake zahvaljujem se đacima stvarno je prelepo:*

    Свиђа ми се

    Одговор

  2. vanja
    јул 03, 2017 @ 18:24:33

    bas predivna je slika zahvaljujem se i ja đacima!:*

    Свиђа ми се

    Одговор

  3. sanja
    јул 03, 2017 @ 18:27:33

    bas je predivna i interesantna slika:*

    Свиђа ми се

    Одговор

  4. Учитељица Драгана
    јул 03, 2017 @ 20:01:51

    Drago mi je da vam se sviđa.Lep pozdrav!

    Свиђа ми се

    Одговор

  5. sanja
    јул 04, 2017 @ 11:01:57

    lep pozdrav i vama bas stee divni ma predivni ste

    Свиђа ми се

    Одговор

Оставите одговор

